Noordkaap 2018

7 mei 2018 - Niel, België

Beste volgers,

Afgelopen zondag hebben we helaas een pechdag gehad. Een van mijn reisgezellen is onderuit gegaan met de motor.

We waren onze bandjes aan het rond zetten in het noorden van Frankrijk toen in een rechtse bocht het wegdek veranderde in een kiezelstrook, met alle gevolgen van dien. De eerste van onze groep hadden het geluk aan hun zijde en hebben met veel geluk alles onder controle kunnen houden, doch onze hekkensluiter van de dag had minder geluk. Tijdens het aansnijden van de bocht heeft het voorwiel zijn eigen weg gekozen.... Met heel wat stuurkunst heeft onze reisgezel zijn machine tot in de gracht begeleid om daar onzacht tegen de vlakte te gaan. Goed nieuws voor de motor, deze vertoonde geen schram, de bestuurder daar en tegen heeft met de val een schouder uit de kom.

Na het eerste bezoek aan de spoedafdeling zagen we ons met een reisgezel minder op avontuur trekken, vandaag na het bezoek aan de specialist zag het er al iets beter uit. Volgens onze vriend den dokter zal na 3 weken alles ok zijn.....

De bende hoopt op een goede afloop en dat we op 5 juni mat z'n allen kunnen vertrekken.

1. De Jonghe Anita:
    8 mei 2018
    We duimen mee dat iedereen kan vertrekken .
  2. Cherre albertin:
    8 mei 2018
    Veel plezier amusement en een veilige reis
  3. Harry:
    8 mei 2018
    Dat had ge nog niet verteld hopelijk kan iedereen vertrekken.
  4. Cherre albertin:
    8 mei 2018
    Sorry had het niet goed gelezen veel beterschap gewenst😚😙
  5. Betty:
    9 mei 2018
    hopelijk komt alles snel in orde en kan iedereen mee op jullie droomreis.
  6. Kristine:
    14 mei 2018
    Elke dag beter en beter, woensdag terug op controle👍
  7. Geoffrey De Meester:
    15 mei 2018
    Kunde voorhebben met nen Duc natuurlijk 😉. Veel beterschap Eric! Hopelijk kan je gewoon mee zoals voorzien. Komt goed!