Roadtrip 2022

12 mei 2022 - Niel, België

Hallo vriendjes, vriendinnetjes, familie, bekende en ander nieuwsgierig gespuis,

Juist over een week gaat het dan eindelijk gebeuren. De bende gaat (terug) naar Scandinavië!!! Na ons Noorkaapavontuur van 2018 rijden we terug naar het hoge noorden. Hier even een korte beschrijving van de route die wij van plan zijn om te volgen. Wie gaan er dan heen zult u denken, wel dat zijn de volgende personen: Erwin De Rechter (alias The Judge), Jul Van Aertselaer (du peintre), Christoph (Krikke) Van Loock en natuurlijk ik zelf, Fil (van de bende) Van Loock, zowat de bezieler van deze en voorgaande roadtrips.

Dan nu een kleine uiteenzetting van de geplande reis: vertrek 20/05 om 7u, verbindingsrit Niel – Travemünde, goed voor +/-650km. Van daar uit met de ferry richting Helsinki. Aankomst daar voorzien op zondag 22/05 omstreeks 9u. Laat ons dan zeggen “let the fun begin”

De komende 20 dagen gaan we ons +/-4000km verplaatsen doorheen de Scandinavische landen, Finland, Zweden en Noorwegen (neen niet meer tot gans boven)

Als alles verloopt volgens planning zitten we op donderdag 09/06 terug op een soort ferry tussen Goteburg en Kiel.

Vrijdag 10/06 hebben we terug een verbindingsrit tussen Kiel en Niel om omstreeks 18:00u op het terras te belanden van de klok met een stevige, maar vooral goedkopere pint.

Volg dagelijks de verhalen en fratsen via onze reisblog.

Getekend,

De bende van Fil

1. Erwin:
    Woop woop 🍻
  2. Els:
    Veel plezier mannen!
  3. Peter:
    12 mei 2022
    rij veilig-geen panne's-'tammuzement ;)
  4. Harry:
    12 mei 2022
    Have fun mannen stikjaloers:)
  5. Dirk DM:
    12 mei 2022
    Lekker eten op de ferry Goteborg -Kiel. Iets om naar uit te zien op het einde van de reis.
  6. Roger Nauwelaerts:
    13 mei 2022
    Een superleuke en veilige reis gewenst ,have Fun.
  7. VUYLSTEKE CARL MICHEL PAUL:
    Geniet ervan
  8. Bert Vinck - Rupelbrug:
    13 mei 2022
    Ik volg met plezier jullie reisblog en breng een samenvatting in volgende Rupelbrug.
    Veel succes en geniet ervan!
  9. Marjo:
    15 mei 2022
    Vorige trip was tof om te lezen, zal er nu ook de tijd voor nemen. Amuseer jullie
    Groetjes
    Marjo
  10. Luc Verhoeven:
    16 mei 2022
    Geniet er van met volle teugen!
  11. Kristine:
    16 mei 2022
    Geniet van jullie reis, en wees voorzichtig 🍀👍
  12. Gisèle:
    20 mei 2022
    Een heel goeie reis, Bro, wou dat ik erbij kon zijn! Enjoy en veilig thuis.
    Godspeed and may the road rise with you!
    Groetjes van zus en co xxxx
  13. Yvan:
    23 mei 2022
    Veilige en mooie reis makkers geniet ervan 🏍🏍