Voorwoord

3 juni 2019 - Schelle, België

Beste Lezers , Er is weer een jaar voorbij sinds we ongelofelijke avonturen mochten beleven in het hoge noorden . Met veel plezier schreef ik dagelijks onze avonturen neer  en deze werden naar ik heb begrepen door verschillende mensen trouw gevolgd . Nu daarom zal ik ook dit jaar van onze weliswaar korte editie verslag uitbrengen . Dit jaar rijden we naar het zonnige Italië, een schril contrast tegen het koude natte noorden . U weet ongetwijfeld wat ik bedoel . Het aantal deelnemers is ook iets uitgebreider , ook goed voor mij meer sloebers om over te schrijven . Ik lijst ze even op . De File , onze  reisleider , een soort weg wijzende pastoor die zijn schaapjes steeds veilig op hun bestemming brengt . De Krikke , vorig jaar gestraft om bij onze Fil achterop te zitten , ook dit jaar weer prijs . De Juul , U welbekend  , de man die constant met zijn kwast staat te zwaaien . Den Danny , vorig jaar van dienst , de meest hevige Limburger die ik ken . De Roger , in tegenstelling tot de hevige Limburger de rust zelve , benieuwd of hij dit zo kan houden . De Velo , tja de naam zegt het al , uitbater van een velowinkeltje in het dorp , flauw dat de rakker niet per fiets wou volgen . Dan de mini velo , U raad het al een mini versie van de oude velo , mini in leeftijd zeker niet in de rest . De Pe , alias den drukker , lang verhaal ga ik U niet mee vervelen , een verkopertje dat goed presteert onder druk . En dan ik , Eric ,een reporter met een eerlijke , rechtvaardige maar snedige pen . Al deze acteurs zullen U dagelijks laten meegenieten in ons blijspel ,  doorspekt met avontuur , drama , vriendschap ,  humor , liefde , verbazing  en verwondering . Ik kan U al wel zeggen dat we er naar uitkijken . Ik hoop jullie ook ? Afspraak Zaterdagavond voor het eerste verslag van de Bende van Fil . Uw reporter in 2019 Eric

1. Patrick De Langhe:
    Succes mannen
  2. Fil:
    3 juni 2019
    Tzal weer wa weurre. Ik wens jullie alvast een veilig en plezant verlof😎😘
  3. Nicole:
    3 juni 2019
    Het eerste verslag is al zeker de moeite om te lezen :-)
    Ik kijk er alvast naar uit om de dagelijkse perikelen met bijgaand plezier te volgen.
    Enjoy to the max, be safe and take care.
  4. Vangenechten Dirk:
    4 juni 2019
    Hopelijk wa beter weer dan verleden jaar.
    Veel plezier samen.
  5. Rosita:
    4 juni 2019
    Ja mannen een toffe week en veilig verlof 🤗🔝
  6. Kris j:
    4 juni 2019
    He verslaggever ben je niemand vergeten de belo zijne zoon geoffrey.
  7. Vuylsteke Carl:
    4 juni 2019
    Veel plezier en geniet er van.
  8. Betty:
    4 juni 2019
    Geniet van jullie reis, ik kjijk al vol ongeduld uit naar jullie verslag. Steeds leuk om te lezen.
  9. Catherine:
    4 juni 2019
    Benieuwd naar weer leuke verhalen , veel plezier😊