Zakken maar

28 juni 2018 - Halden, Noorwegen

Beste Volgers ,

Na de BBQ van gisteren was iedereen uitgeteld en voldaan . Dus zoals de andere dagen op tijd naar bed , de nacht in onze hut was iets te warm volgens sommigen . Ik daarentegen had meer last van de tientallen vervelede bijtgrage vliegen . In de morgen hield ik het niet meer en uit bed , het was 6U30 een mijlpaal in mijn opstaan gedrag van deze vakantie . Iedereen sliep nog , mss Danny al wakker met één oog dat wist ik niet . De lustige zwemmers van gisteren lagen nog steeds op te warmen na hun avontuur . Dus snel een douche en klaarmaken voor de laatste dag Noorwegen .Na de douche was iedereen ten tonele , ook douchen en ontbijten . Het was restjes ontbijt , dus alles wat er enigszins eetbaar uitzag werd weggewerkt . Rond 8U30 was iedereen klaar , vol zin om te rijden . We reden nogmaals langs schitterende wegen , vlakke banen die ons door immense bossen stuurde . Het was zalig rijden , de kilometers vlogen voorbij . Toen plots langs de rechterkant van de baan een eland , geen rendier zoals we in het noorden zagen  stond te grazen . Iedereen in de remmen , Jules had het zelfs niet gezien en reed gezapig door . We keren om en proberen snel een foto te maken , het beest had echter geen zin in een modellen carrière en koos het hazenpad . We konden nog snel het wegvluchtende dier filmen . Of Danny iets te maken had met de snelle vlucht van het beestje weet ik niet , hij reed tenslotte eerst ; Zou straf zijn als onze Limburger nu al geseind zou zijn door de collega beestjes uit het Noorden . Maaaaar men weet nooit .Dus wij ook verder , de ervaring nemen ze ons niet meer af , we vertellen het wel tegen de Jul .. Rijden maar de kilometers vliegen echt vooruit  . Geen wonder hier rijd echt bijna niemand , eer kans om een Spa,er tegen te komen op de jaarlijks receptie van het Vlaams belang dan hier een auto . Dan heeft U een idee . Zo gaat het natuurlijk snel en we stoppen af en toe om te rusten en iets te drinken .

Ons hotel ligt in Halden , een klein stadje net voor de Zweedse grens . Ferm spel , weer goed gevonden Fil .

Morgen verlaten we Noorwegen en rijden Zweden binnen , daar zal ook al ni veel volk zijn . Ze werken allemaal in Noorwegen .

Kleinzoon als je dit later leest , Pepe is binnen 2 dagen bij jou !!!!