Zakken maar

28 juni 2018 - Halden, Noorwegen

Beste Volgers ,

Na de BBQ van gisteren was iedereen uitgeteld en voldaan . Dus zoals de andere dagen op tijd naar bed , de nacht in onze hut was iets te warm volgens sommigen . Ik daarentegen had meer last van de tientallen vervelede bijtgrage vliegen . In de morgen hield ik het niet meer en uit bed , het was 6U30 een mijlpaal in mijn opstaan gedrag van deze vakantie . Iedereen sliep nog , mss Danny al wakker met één oog dat wist ik niet . De lustige zwemmers van gisteren lagen nog steeds op te warmen na hun avontuur . Dus snel een douche en klaarmaken voor de laatste dag Noorwegen .Na de douche was iedereen ten tonele , ook douchen en ontbijten . Het was restjes ontbijt , dus alles wat er enigszins eetbaar uitzag werd weggewerkt . Rond 8U30 was iedereen klaar , vol zin om te rijden . We reden nogmaals langs schitterende wegen , vlakke banen die ons door immense bossen stuurde . Het was zalig rijden , de kilometers vlogen voorbij . Toen plots langs de rechterkant van de baan een eland , geen rendier zoals we in het noorden zagen  stond te grazen . Iedereen in de remmen , Jules had het zelfs niet gezien en reed gezapig door . We keren om en proberen snel een foto te maken , het beest had echter geen zin in een modellen carrière en koos het hazenpad . We konden nog snel het wegvluchtende dier filmen . Of Danny iets te maken had met de snelle vlucht van het beestje weet ik niet , hij reed tenslotte eerst ; Zou straf zijn als onze Limburger nu al geseind zou zijn door de collega beestjes uit het Noorden . Maaaaar men weet nooit .Dus wij ook verder , de ervaring nemen ze ons niet meer af , we vertellen het wel tegen de Jul .. Rijden maar de kilometers vliegen echt vooruit  . Geen wonder hier rijd echt bijna niemand , eer kans om een Spa,er tegen te komen op de jaarlijks receptie van het Vlaams belang dan hier een auto . Dan heeft U een idee . Zo gaat het natuurlijk snel en we stoppen af en toe om te rusten en iets te drinken .

Ons hotel ligt in Halden , een klein stadje net voor de Zweedse grens . Ferm spel , weer goed gevonden Fil .

Morgen verlaten we Noorwegen en rijden Zweden binnen , daar zal ook al ni veel volk zijn . Ze werken allemaal in Noorwegen .

Kleinzoon als je dit later leest , Pepe is binnen 2 dagen bij jou !!!!

Tot morgen . Eric

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Roger Nauwelaerts:
    29 juni 2018
    Zoals wij op de terugweg dus bij ons word het altijd maar drukker op de wegen en de temperatuur gaat de hoogte in ,nog een veilige en fijne terugreis gewenst.
  2. Kristine Cools:
    Mooi😍😘
  3. Katleen Verschueren:
    29 juni 2018
    Jullie hebben die reis megasuper gedaan👍👍 , en dan die mooie foto’s en verhalen , echt allemaal goe gepland en alles toch goe verlopen, nog een veilige reis terug en nog veel plezier deze laatste uren van jullie vakantie😉😉😎