6 daagse bike week Harz

6 mei 2024 - Niel, België

Beste volgers,

Na een lange periode van stilte rond de bende zijn we eindelijk terug. Morgen, dinsdag 7 mei is het nogmaals zover en vertrekt de bende richting Harz voor een 6 daagse bike week.

Om jullie niet met al teveel vragen te laten zitten stel ik je even de bende voor. Het zal jullie meteen opvallen dat er enkele oude bekenden bij zitten maar ook enkele nieuwkomers. Het is ook voor het eerst dat de bende 1 vrouwelijke deelnemer kent. Bij deze de voorstelling:

Aan de kop blijft ondergetekende Fil, de drijfveer van heel het gebeuren. Het is hij dat de bende samenstelt, de routes uitwerkt en steeds als voorrijder fungeert. Fil is dit jaar met pensioen gegaan en heeft dus tijd zat.

Christoph, alias de Krikke. Jullie zeker bekend uit de vorige reizen en nog steeds mijn trouwe duo. Een kerel van 36, vol inspiratie en goesting om met de oudere een weekje pret te beleven.

Jul, "le peintre" is steeds van de partij wanneer de bende vertrekt, een trouwe reisgezel van het eerste uur. Curieus ben ik wel naar zijn ongekende honger en eetlust, is die nog steeds aanwezig ? We gaan het zien de komende dagen.

Roger & Marie, het mannelijk deel van dit duo heeft jaren terug, lang voor de eerste reisverhalen zijn verschenen' deelgenomen aan de reizen van de bende. Dus voor mij best een oude getrouwe, voor jullie als volger een nieuwkomer. Rijdend op een zwarte GSA R1200 zal hij eveneens de bende vergezellen. Het vrouwelijke deel, Marie is dus de eerste en trouwens de enige deelneemster van de bende. Wat dit gaat brengen....ik ben benieuwd.

Nummer 6 van de bende, Yvan. Eveneens als Roger een deelnemer uit de vroegere, reisverhalenloze periode. Een rakker uit Boom die maar al te graag een bochtje mee pikt.

Dan hebben we Donny. Een vroegere werkmakker van mij dit ik enkele jaren terug tegen het lijf ben gelopen. Wonende ergens in de middle of nowhere, De Klinge genoemd, rijden op het vlaggenschip van BMW, de K1600GTL. Eveneens een kerel pur sang, je moet hem wel in 't oog houden als hij je moet betalen via de payconicq...... :)

Als laatste Rudy, alias de vlo. Bekend bij vele Nielenaars maar ook ver daar buiten. Hij gaat door het leven als fietsengigant en CEO van "rijwielen De Meester" Ook Rudy heeft meermaals deelgenomen aan een van de reizen met de bende, doch ook voor de reisverhalen periode. Naar goede gewoonte is er steeds iets te beleven met onze CEO, dus hoop ik deze week met jullie enkele streken en fratsen te kunnen delen.

Tot zover deze kleine mededeling.

Fil

1. Eric:
    6 mei 2024
    Dat ziet er goed uit , weeral jammer dat ik er niet bij kan zijn 😣. Had nochtans een fijne camping gevonden daar in de buurt om met mijn busje te staan .
  2. Yvan:
    6 mei 2024
    Top mannen terug de oude bende is compleet enkel den drukker en jonge vlo zullen we missen . Ben er klaar voor Yvan alias den BLUEBIRD 😜
  3. Nancy L.:
    6 mei 2024
    Ik volg. Amusement voor heel de bende . Ik kijk uit naar de verhalen.
  4. Nicole:
    6 mei 2024
    Ik wens de mannen én vrouw een fantastische bike week en dat alles vlot en veilig mag verlopen met veel rijplezier en leute. Geniet ervan en ook ik kijk uit naar de verhalen 😊
  5. Danny D:
    6 mei 2024
    Ik kijk er naar uit jullie verhalen te lezen. Natuurlijk met wat heimwee 😅👍
  6. Luc Verhoeven:
    6 mei 2024
    Dat gaat weer vonken geven , met de vlam in de pijp,😜
    Ik kijk uit naar de verhalen die volgen.
    Geniet er van samen.
  7. CARL VUYLSTEKE:
    6 mei 2024
    Hou het veilig en geniet ervan
  8. NVS:
    6 mei 2024
    Al benieuwd naar de verhalen die we hier te lezen gaan krijgen. Veel goesting en plezier toegewenst op jullie reis. Be safe!
  9. Patrick:
    6 mei 2024
    Tof mannen en hou het veilig .
    Het is zeker een top ploeg
    En mannen hou de kaseibanen in de gaten de fil weet ze te vinden
  10. Harry:
    6 mei 2024
    Have fun allen kijk uit naar d fratsen die er zeker zullen zijn😝
  11. Stijn:
    6 mei 2024
    Alweer een super geschreven intro voor een spetterende motorreis. Ik kijk al uit naar de verdere verhalen.

Veilige reis mannen en vrouw
  12. Karine (zus van Yvan):
    6 mei 2024
    Een plezante en vooral een veilige reis mannen! Geniet ervan en hopelijk valt het weer mee he!
    Da komt in orde
  13. Daniël Lombaerts:
    7 mei 2024
    Ik heb jullie deze ochtend voorbij horen rijden. Waar is de tijd dat ik er ook bij was, met onze Shadow 1100. Veel plezier gehad, en nu veel heimwee. Amuseer jullie allemaal, en hou het veilig! En Fil, we kijken vol verwachting uit naar uw foto's! Enjoy!
  14. Kristine Cools:
    7 mei 2024
    Geniet ervan, en wees voorzichtig 🍀😉
  15. Veerle:
    7 mei 2024
    Ik kijk uit naar jullie verhalen , veel bike plezier.

Jouw reactie