Op Finse bodem…

22 mei 2022 - Mikkeli, Finland

Beste lezers,

Even over deze nacht in de zagerij, wel beste lezers, ondergetekende heeft stoppen in zijn oren gepropt en goed geslapen. De decibellen van de machines naast mij en deze aan de onderkant van het stapelbed werden bij deze serieus gereduceerd waardoor ik heb kunnen profiteren van een goede nachtrust 😅

Met de gekende vertraging zijn we dan omstreeks 16:00 aangekomen te Helsinki.

Onder een mooi waterzonnetje zijn we begonnen aan ons Scandinavisch avontuur. Met de nog voelbare zeebenen moeten we helaas haast maken om onze eerste slaapplaats nog te halen, ze ligt immers nog een dikke 200km boven Helsinki. Dus alle hens aan dek en het gas er op.

De geplande rit met heel wat stukken off road laten we voor wat ze is en rijden de kortste weg naar Mikkeli.

Ook via deze route is het genieten op onze motoren, het gezapig ronken van onze motoren klinkt als muziek in onze oren. Ieder op zijn beurt neemt de leiding, zalig is het.

Tot we even stoppen en de prijs van de benzine bekijken, ja lieve mensen ze blij dat ge in België woont…maar liefst 2,499€ voor een literke en da zo dicht bij de Rus…😜Ale vooruit ni aan denken en gaas geven. Net voor Mikkeli nog vlug wat inkopen doen voor straks in ons chaletje, brood, kaas, ham en spek met eitjes voor morgen vroeg en het zal nodig zijn want morgen volgt er een stevige rit met heel wat off road. Dus beste lezers tot het volgende verhaal.

Fil

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Eric:
    22 mei 2022
    👍👍🏍
  2. Roger Nauwelaerts:
    22 mei 2022
    Leuke accommodatie en een verdiende nachtrust ,het avontuur kan beginnen.Morgen gaas en nog eens gaaas,veel plezier en hou het veilig.
  3. CARL VUYLSTEKE:
    23 mei 2022
    Geniet ervan in het verre noorden
  4. Harry:
    23 mei 2022