Het begint te kriebelen....

1 juni 2018 - Niel, België

Beste volgers,

Het begint te kriebelen…

Eindelijk is het bijna zover, dinsdag 5/06 vertrekt de bende op avontuur naar het hoge noorden. Via een ferry overtocht tussen Travemunde en Helsinki van circa 30u is het zover, via Finland, Lapland naar het hoge noorden, doelstelling, de Noordkaap.

Het tweede deel van ons avontuur gaat via Noorwegen en Zweden tot onze ferry te Göteborg. Via een boottochtje naar Kiel terug huiswaarts.

+/- 7000km verder zijn we terug thuis.

Voor diegene die de start van ons avontuur van kortbij willen mee maken komen best op dinsdag 5/6 rond 9:15u naar de kerk in Niel. Het vertrek staat gepland om 9:30u......

De bende.....

1. Eddy:
    SUCCES!!!
  2. Carina Corremans:
    Have Fun en veilige reis 😎
  3. Eric:
    1 juni 2018
    Nu komt het echt dichterbij , Maandag alles inladen en Dinsdag zijn we weg !!
  4. Patrick - Nancy Vermant - Lettens:
    1 juni 2018
    Ik zal een kaarsje branden, dat jullie alles veilig kunnen ondernemen en natuurlijk voor heel goed weer, have fun guys. Geniet er van!
  5. Patje De Mey:
    1 juni 2018
    Goeie reis makker. De Julien zit hier al te zweten en ge zijt nog niet vertrokken. Hij zegt dat het van de warmte is maar 'k geloof der niks van.
  6. Patje De Mey:
    1 juni 2018
    Goeie reis makker, de Julien begint hier al te zweten. Hij zegt dat het door de warmte is maar 'k geloof der niks van.
  7. Els:
    1 juni 2018
    Veel foto's maken hé! Uitzwaaien zal er niet inzitten, maar ik stuur knuffels en kussen jullie richting uit. En verlies onze Fiston niet als hij achterop zit hé ;-)
  8. De Jonghe Anita:
    1 juni 2018
    Volop genieten hé mannen maar ook voorzichtig zijn en maak vooral veel plezier.
  9. Marc Brusten:
    Succes en geniet ervan
  10. Werner mattheeusen:
    2 juni 2018
    Ziet er prachtig uit, zal deze trip zeker volgen. Geniet ervan fil.
  11. Catherine:
    Veel plezier 👍
  12. Annick Clement:
    Zal zeker wondermooi zijn 🌏
  13. Rosita:
    2 juni 2018
    Geniet er van hè mannen , ga het ook volgen succes met jullie avontuur 🏍👍s
  14. Luis:
    2 juni 2018
    Goeie reis voor de bende van de Noordkaap geniet van de prachtige landschappen en we zullen jullie reisverhaal zeker opvolgen.
    Groeten
  15. Pierre:
    2 juni 2018
    Viel Spaß euch allen kannst schon Mal üben mit lesen in deutsch
  16. De Mey Patrick:
    3 juni 2018
    Fil ik wil komen uitwuiven maar ben dan thuis omwille van NMR voor rug. Drink u vandaag nog ies zat en dan nuchter ter voorbereiding van de grote start.
  17. Peter Verbraeken:
    4 juni 2018
    Geniet van de trip 👍
  18. Yvan:
    4 juni 2018
    Heel veel plezier en. Vooral genieten van de ritten e mannen 🏍🏍🏍
  19. Roger Nauwelaerts:
    5 juni 2018
    Veel en leuke avonturen gewenst op deze fantastische reis .ben in gedachten bij jullie ,keep it save and have a lot of fun.
  20. Marina Mostien:
    5 juni 2018
    Goeie reis , geniet ervan en rij voorzichtig
  21. Cherre:
    5 juni 2018
    Veel plezier en rij voorzichtig
  22. Aerts Patricia:
    5 juni 2018
    Geniet van jullie reis en hou het veilig! 👍👍